Betaling
Dalum Media modtager betaling med VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i Danske Kroner (DKK) og er inkl. moms.

Dalum Media bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Inventar:
Al inventar bliver leveret dag-til-dag direkte fra lager med GLS.
Varen bliver leveret næstkommende hverdag, med ordre indgået inden kl. 12.00. Dette forudsætter dog at varen er på lager.

Print:
Alle printartikler bliver leveret direkte fra produktionen med PostNord.
Standard- og storformat-print bliver leveret indenfor 10 hverdage efter godkendt korrektur. Kontakt os hvis du skal have leveret hurtigere.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Dalum Media vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til Dalum Media på tlf. eller e-mail hvor vi herefter vil informere omkring tilbageleveringen som er afhængig af produktet.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@dalummedia.dk.
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kontakt@dalummedia.dk